WORKING MAN'S SON

Jag låter inte saker nå mig lika lätt längre. Eller ja det beror ju på vad det handlar om men just att trycka ner mig själv, tycka att jag är dålig - det har jag slutat med!

Jag är bra & jag förtjänar det bästa, precis som vem som helst som gör rätt för sig. I över 1 år har jag varit arbetslös och sökt jobb på olika vis. Genom praktik men också genom annonser.  Vilket gör att man lätt kan tycka att man är dålig och gör fel. Det kan va svårt att se ljuset i tunneln men jag skymtar det i horisonten. Och det känns så skönt! Vilken lättnad 😊

Jag är en driftig tjej med stora drömmar & höga ambitioner. Har inte alltid haft det lätt i livet, absolut har många haft det värre men man utgår ju alltid från sig  själv. Jag har varit på botten och vänt många gånger. 

Och där jag är idag skulle jag aldrig vara om det inte var för min älskade familj och vänner. 
Några har vänt mig ryggen och inte förstått. Men det klandrar jag dem absolut inte för. Men mest av allt så är det min älskade Olle som stått vid min sida i ur och skur ❤️

Hur han fortfarande kan vara min är ett under. Visst har vi våra svåra stunder men det finns ju anledning till dessa, vi har det bra nu.

Jag älskar dig till universums ände. Och längtar så att få dela vad livet har att erbjuda med dig. Jag längtar mest av allt efter våra barn 💕 ☺️ Men tills dess har vi vår underbara lurviga vän & bebis. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0