IF YOU GOT THE MONEY I GOT THE TIME

Hej inte varje dagboken!
Hur mår du livet? Jag mår bra. Oförskämt bra för att vara i mitten på Maj ;) än så länge har min deppighet inte infunnit sig! Och det bådar ju gott. Känns som att den kan och kommer att hålla sig borta med för den delen! Like it - love it.

Det jag ska tänka på är att STRESSA NER. Om det är något tecken på att mörkret kommer krypande så är det stressen. Har känt av lite stress men inte farligt alls :) Det utrycker sig även i shopping (typ lite maniskt beteende) har gjort en fasansfullt många fynd på sistone 😂 haha. Måste ju skratta åt det också. Vilket inte Olle gör, men ändå! Haha.

Dock är det riktiga fynd i andrahand jag gör, mest på Facebook. Hittills hittat 2 däcksstolar (2000:- billigare än i butik) Ett vitrinskåp (300:-) Ett matsalsbord och en tvbänk (GRATIS) 4 "Eames" stolar för 375:- st 👏 & en blåvit engelsk servis (180:-) senaste fyndet är denna spegel på bilden nedanför (300:-) 👍 skitnöjd med allt!

Faaaast ska väl erkänna att jag även shoppat endel nya saker, hehe... Lite fina toppar, 2 ljusslingor från Granit när de hade kundkväll, en lykta & att inte förglömma alla fina fynd från Bruka designs outlet :D (notan sluta på 1500:-) men då fick jag i princip ett helt nytt bohag! Plus lite till ;))



Bruka design - kuddar & utemöbler ÖB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0