PORSLIN

Oj vad mycket som hänt sen sist. Det är redan första mars! Galet vad tiden går fort ibland. Och kanske extra när man har roligt. :)


Jag har hunnit jobba 3 veckor på S.A och t.o.m slutat. För att praktisera på förskolan :) hann bara vara där 2 dagar innan bassiluskerna tog mig. Dunderförkyld. Inget kul alls.

Jag trivs bra på fs, det är fina ungar & trevlig personal :) bästa stället i stan har jag hört! Ser fram emot kommande veckor :)

Annars då? Jo, vi hade en mindre trevlig helg i Köping förra v, på söndagen iaf. Pappa fick åka ambulans in till sjukhuset med smärtor i bröstet, hjärtklappning & tungandad.
Jag började såklart gråta för att jag blev så rädd. Rädd för allt som jag gått och trott i alla år, att han ska dö. Alla ska vi dö men han har ju varit extra nära. Men den här gången var det som tur var bara en felmedicinering som spökade. Han låg en natt på sjukhuset och nu är han hemma och mår bra, älskade pappa.

Vi har även hunnit med Ikea och handlat loss. Köksluckor och beslag, som redan är uppe ;) nu vill jag bara fixa resten medan vi har lågan uppe. Men jag har en sambo som gärna drar ut på saker och ting....
Får vara glad för det lilla ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0