NÄR SOLEN GÅR NER

Jaha, 4:e mars 2013. Fyra dagar kvar och jag har ett år på mig innan jag är vuxen på papper. Upp till 25, brukar det heta. På SJ, på SAS... på allt?

Får se till att fylla mitt 25åriga år med mycket resor helt enkelt. Vilken tur att man blir student sen :)
Annars har man ju inte råd att åka nånstans ;)

Jag hade ju hoppats på att mina vänner ville vara med och fira detta stora 2 - 5 men tyvärr har jag inte tillräckligt många. Först tänkte jag kalas+middag, sen slå på stort & ha en fet fest... Till absolut ingenting? KUL - nej.
Det är därför jag ska bo i Luleå för jag LOVAR att fler hade kommit om jag hade fest där, haha. Seriously.

Well well, ska inte vara bitter. Min fina familj kommer på fredag och jag ska vara glad för det! Sen får jag mysa i Köping på lördag framför mellofinalen. Kanske gå ut och äta också! Inte fy skam!

Vintern börjar släppa sitt grepp om Sverige, solen värmer och fåglarna kvittrar :) vågar man säga vår?? Har fått in våren hemma iaf efter ett besök på åsby hem & trädgård! Nu får bara den här förkylningen släppa sitt grepp om mig och min lilla näsa. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0