UNCOVER

Idag fick jag ett roligt besked! Fick praktik på förskolan :D hihi så kuul! Får se när jag börjar bara för måste få utdrag ur belastningsregistret först. men har skickat in papperna så borde få det snart...Tidigast nästa vecka skulle jag tippa på att jag får börja :)

Idag har vi sovit ut, skönt. Annars pulat lite hemma och framåt efm gick jag upp till min granne Liza & hennes lilla Märta :) sötaste bebben!

Vi gick en promenad till stan, storhandlade på Panduro! Livsfarligt att gå in där, haha ;)
Sen fyndade vi på Myrorna, kopp & fat 15:- och en Servetthållare för 25:- är supernöjd :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis va roligt :) !!

2013-01-29 @ 20:37:18
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0