LIFE'S FOR THE LIVING

 dont you cry for the lost

smile for the living

get what you need

and give what youre given

you know life's for the living

so live it

or youre better off dead.

 

Veckan fullständigt haglar av positiva besked! Idag hörde Sector A. av sig och ville att jag skulle börja jobba hos dem! Halleluja moment!


Ska bli såå roligt att testa på något nytt och förhoppningsvis trivas med det! Erfarenheter kan man aldrig få nog av så om det inte funkar samlar jag iaf på mig det :)
Och jag börjar på en gång, imorgon ska jag hämta kläder och skriva kontrakt. Redan söndag kväll blir det att hoppa på tåget till Göteborg för att gå på kurs på huvudkontoret på måndagen :) hotell & resa betalar självklart företaget! Kul!

Säljare är min befattning, och vi jobbar i team på fält så vi sitter inte i telefon utan går från dörr till dörr. Är sjukt taggad på att kränga så mycket jag bara kan! :D måste börja tjäna kosing på riktigt nu!

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0