THINGS MY FATHER SAID

Jaha, nu har kräkis flyttat in på Gredbyvägen. Urk! Som tur är mår inte jag dåligt utan det är Olle som spyr & är dålig i magen, han har även lite feber... Stackarn! :S

Jag hoppas att jag klarar mig! Men då ska jag ha en jävla tur. Vi var ju på kalas hos min syster i söndags och förra v hade dom magsjukan. De trodde inte att de smittade men både Olle, Dennis, William och min bror Rickard har blivit dåliga so far. Må mormor & pappa klara sig!!!

Jag har ingen lust att vara dålig i veckan då det är min sista v på jobbet innan ugan & praktiken. Förra veckan gick över förväntan och jag sålde 6 larm, dock blev ett annullerat :( vilket betyder att jag inte får några pengar för det. 1200:- i bajsrännan. Så tråkigt!

Men är nöjd ändå med 5 larm, ska ringa kunden idag och fråga varför de annullerade. Annars befinner vi oss i Köping i veckan och bokar. Jag har fyra möten idag så jag hoppas jag håller mig frisk(!!!) vill sälja så mkt jag kan innan jag slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0