PEACE IS FREE

Vilken skitdag jag haft! Fy fan.
Orkar inte ens lägga energi på att berätta om den men dagen har bestått av ett besök på vårdcentralen, en snabb visit på kontoret och en promenad hem med gråten i halsen och tillslut kom tårarna. Endel människor tror jag lever för att förstöra för andra. Jag ogillar dig något så djävulskt och förstår inte VAD du skulle kunna ha "på mig" som skulle rättfärdiga det du sagt. Har inte gjort något fel. Och du ska få höra det också, var så säker. ASSHOLE.


Don't you bring your sadness down on me
When peace is free
There's a sun up ahead brother, waitin' on me
Can't you see


Kommentarer
Postat av: Carina

<3

2013-02-15 @ 17:47:30
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0