EN FÖRLORAD SOMMAR

Livet är
En förlorad sommar
Ett ljus
I en trädgård
Som vinden blåser ut
Allt vi upplevt
Är så nära
Och långt borta
Jag vet
Jag kom till korta

Förlåt mig än en gång.


Känt mig så blödig senaste dagarna, hormoner som spökar antar jag... Jag har jobbat en vecka under min "prövo period" och som jag misstänkte känner jag väl inte riktigt att det här är ett jobb för mig... Vi har kul, är ett skönt gäng! Det är inte det... Utan det är osäkerheten kring pengarna. Det är ju det jag vill komma ifrån. Att inte veta hur mycket som kommer in varje månad. Ett jobb ska ju lösa det problemet inte spä på det. Så jag sa upp mig igår, jobbar 2 v till sen hoppar jag in i ugan och börjar praktisera på förskolan :) spännande!

I fredags hade vi en myskväll framför tvn, otroligt skönt efter en låång arbetsvecka :) lördagen spenderades i Köping, först på vinternarknaden där jag fynda 2 burkar honung (gräddkola & eukalyptus smak) två gienie bra (tips! dom är superbra!!) fick hem två nya skal till mobilen också. 

 

Efter marknaden åkte vi ut till min kusin Anna-Karin och Alexander, för att hälsa på lilla Victor :) mitt kusinbarn!

Det allra första :) han är så otroligt söt! Och det får en att bara längta ännu mer efter egna barn...

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0